skip to Main Content

رفتارهای جنسی انسان و مشکلات آن

موجود در انبار

تعداد

۴,۷۰۰,۰۰۰ ریال

قیمت منصفانه

ارسال سریع

تنوع و کیفیت بالا

پشتیبانی و پاسخگویی

مشخصات
ناشر
شابک

9786002005403

نویسنده
ویراست

ویراست اول

نوبت چاپ

1

قطع

وزیری

تعداد صفحات

680

نقد و بررسی اجمالی

کتاب رفتارهای جنسی انسان و مشکلات آن

درباره این کتاب | کتاب رفتارهای جنسی انسان :

کتاب رفتارهای جنسی (جنسینگی) انسان و مشکلات آن، که توسط یکی از دانشمندان پیشرو در جهان تهیه شده است، جامع‌ترین کتاب در این زمینه است. این کتاب کلاسیک به جنبه‌های نوروفیزیولوژیک، روان-شناختی و اجتماعی‌فرهنگی جنسینگی انسان و نحوه تعامل آنها با یکدیگر می‌پردازد. ویرایش جدید این کتاب مرجع، تأکید بیشتری بر مسائل نظری و نقش آن‌ها در تحقیقات جنسی دارد .

با استفاده از پژوهش‌های جهانی در زمینه تدبیر بالینی مشکلات جنسی، دستورالعمل‌هایی روشن و عملی برای مداخله بالینی ارائه می‌دهد؛ همچنین شامل فصل‌های تازه‌ای در مورد نقش نظریه، تمایز جنسی، شکل‌گیری هویت جنسیتی، عدم تطابق جنسیتی، HIV/ایدز و سایر بیماری‌های مقاربتی است. کتاب رفتارهای جنسی (جنسینگی) انسان و مشکلات آن خلأ موجود در متون علمی را برای مخاطبان عام جنسینگی انسان و نیز برای متخصصان حوزه مشکلات جنسی از منظری بین رشته‌ای، پر می‌کند.

کتاب رفتارهای جنسی انسان :
• تجربه جنسی نرمال را بررسی می‌کند و انواع جنسینگی مشکل‌زا، شامل رفتارهای جنسی کژکارانه، «خارج از کنترل»، پرخطر و غیرقانونی، را مورد بحث قرار می‌دهد. • به دلیل داشتن دیدگاه بین‌رشته‌ای و گسترده، برای همه متخصصان مسائل جنسی مناسب است. • شامل فصلی درباره تصویربرداری از مغز برای نشان‌دادن آخرین یافته‌های پژوهشی در مورد برانگیختگی جنسی است. • در مورد تأثیر اینترنت بر دنیای جنسی مدرن بحث می‌کند. • روابط پیچیده بین خشم، برانگیختگی جنسی و خشونت جنسی را واکاوی می‌کند.

آلفرد کینزی

دکتر سید مرتضی جعفرزاده، دکتر عبدالرضا منصوری‌راد، دکتر مجتبی فایضی‌زاده، دکتر ملک‌فرهاد ملک
نوبت چاپ ۱
سال انتشار ۱۳۹۹
سال انتشار میلادی
شابک ۹۷۸۶۰۰۲۰۰۵۴۰۳
قطع کتاب وزیری
جلد کتاب شومیز
تعداد صفحه ۶۸۰ صفحه
وزن ۱۰۲۰ گرم
از این ناشر
نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

Leave a customer review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top